GOVORNICI
Gordan Kolak
Predsjednik Uprave | Končar Group

Gordan Kolak
Predsjednik Uprave | Končar Group
Gordak Kolak iskusni je menadžer i stručnjak za strateško upravljanje i restrukturiranje složenih poslovnih sustava, s iskustvom u segmentu nacionalne i domovinske sigurnosti. Na čelu KONČARA od 2020. godine uspješno je proveo sveobuhvatnu transformaciju kompanije, s naglaskom na obnovljive izvore energije, digitalnu tranziciju i internacionalizaciju poslovanja. Pod njegovim vodstvom KONČAR je postao najveći hrvatski neto izvoznik i predvodnik tehnoloških inovacija u regiji.
Gordan Kolak diplomirao je na Tehničkom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, a magistrirao na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom svoje profesionalne karijere intenzivno razvija znanja i vještine na području strateškog upravljanja organizacijama, kao i u području nacionalne i domovinske sigurnosti, kroz sveučilišno obrazovanje i kasnije usavršavanje na prestižnim američkim i europskim civilnim i vojnim učilištima.
Stručnjak je za poslovno, financijsko i organizacijsko restrukturiranje složenih poslovnih sustava s iznimnim menadžerskim i konzultantskim iskustvom, koje potvrđuje uspješnim vođenjem vlastite konzultantske tvrtke usmjerene na poslovno savjetovanje u području ICT rješenja, strateškog planiranja, implementacije, nadzora te korporativnog upravljanja i revizije.
Svoja profesionalna iskustva razvijao je i primjenjivao kao direktor i predsjednik Uprava tvrtki DOK-ING (robotizirani strojevi za posebne namjene), King ICT (integracija ICT sustava), Megatrend (ICT distribucija), Megatrend poslovna rješenja (ICT rješenja) te Dalekovod proizvodnja.
Godine 2019. imenovan je zamjenikom predsjednika, a 2020. predsjednikom Uprave tvrtke KONČAR d.d. Kao čelni čovjek proveo je sveobuhvatno restrukturiranje kompanije s ciljem jačanja segmenta obnovljivih izvora energije te digitalnih i naprednih tehnoloških rješenja. Pritom su prihodi, dobit, profitna marža i novougovoreni poslovi dosegli najveće razine u povijesti Grupe. Poseban naglasak stavlja na internacionalizaciju poslovanja, modernizaciju proizvodnih kapaciteta, digitalnu transformaciju, ulaganja u istraživanje i razvoj te jačanje korporativne kulture i otpornosti organizacije. Pod njegovim vodstvom KONČAR se pozicionirao kao najveći hrvatski neto izvoznik i predvodnik tehnoloških inovacija u regiji, s jasnim fokusom na održivost i digitalnu tranziciju.
Kao pripadnik Oružanih snaga Republike Hrvatske aktivno je sudjelovao u Domovinskom ratu i razvoju obrambenog sustava. Sudjelovao je i u UN-ovoj mirovnoj misiji u Sierra Leoneu, a i dalje je aktivan u razvoju nacionalnog sigurnosno-obrambenog sustava Republike Hrvatske.
Obnašao je dužnost predsjednika Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te predavača na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta. Od 2015. do 2020. godine bio je tajnik Vijeća za domovinsku sigurnost predsjednice Republike Hrvatske. Uz to, aktivan je član brojnih poslovnih udruga.
Gordan je odlikovan Spomenicom Domovinskog rata, a dobitnik je i priznanja Society of American Military Engineers te Medalje Ujedinjenih naroda (United Nations Medal) za sudjelovanje u mirovnoj misiji u Sierra Leoneu.
Gordana Kovačević
Predsjednica Uprave | Ericsson Nikola Tesla

Gordana Kovačević
Predsjednica Uprave | Ericsson Nikola Tesla
Mr. sc. Gordana Kovačević predsjednica je kompanije Ericsson Nikola Tesla od 1. siječnja 2005. godine. Uz odgovornost predsjednice Ericssona Nikole Tesle, obnaša i dužnost predsjednice Nadzornog odbora kompanije kćeri u Bosni i Hercegovini te kompanije kćeri Ericsson Nikola Tesla Servisi u Hrvatskoj.
Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Profesionalnu karijeru započela je u tadašnjem poduzeću «Nikola Tesla» gdje je kao cijenjeni stručnjak, a kasnije i menadžer vodila niz najsloženijih telekomunikacijskih projekata na domaćima i stranim tržištima te najveće linijske organizacije u kompaniji.
Dolaskom Ericssona u Hrvatsku 1995. godine, kada je kompanija postala pridružena članica korporacije Ericsson, postaje potpredsjednicom Ericssona Nikole Tesle te potpredsjednicom Ericssonove tržišne jedinice za Srednju Europu. Istodobno je obavljala i funkciju direktorice Centra za komunikacijska rješenja i podršku prodaji. Tijekom svoje karijere bavila se strateškim menadžmentom, restrukturiranjem kompanije i razvojem poslovanja. Na tom putu, njena inovativnost i originalan pristup bili su dio njenog osobnog doprinosa lokalnoj i globalnoj organizaciji što je prepoznato kroz Ericssonove centre izvrsnosti koji su najprije implementirani u Hrvatskoj, a nakon toga u cijeloj korporaciji. Završila je nekoliko stručnih i leadership programa među kojima i Graduate School of Business na Sveučilištu Columbia, program kojim se osposobljavaju najviše pozicionirani menadžeri u korporaciji Ericsson.
Osim rada u kompaniji, Gordana Kovačević uključena je i u rad uglednih institucija u Hrvatskoj. Zahvaljujući odličnim rezultatima u suradnji s vodećim predstavnicima akademske zajednice, imenovana je u savjete nekoliko sveučilišta i fakulteta, a trenutno je predsjednica Gospodarskog savjeta Sveučilišta u Zagrebu.
Za svoj rad primila je brojna priznanja i nagrade. Četiri godine zaredom proglašena je najmoćnijom ženom hrvatskog biznisa, a dobila je i posebno priznanje za ukupan doprinos hrvatskom gospodarstvu. Od Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA dobila je nagradu Manager godine, a ove godine i nagradu za životno djelo. Dobitnica je European LeaderSHE nagrade te je proglašena naj menadžerom jugoistočne i srednje Europe. Za doprinos razvoju suradnje između Hrvatske i Švedske švedski Kralj Carl XVI Gustaf odlikovao je Gordanu Kovačević odličjem Kraljevska polarna zvijezda razine Zapovjednice. Također je odlikovana Redom Danice hrvatske s likom Nikole Tesle za osobite zasluge u izumiteljstvu kao i Redom Danice hrvatske s likom Blaža Lorkovića za iznimni doprinos i osobite zasluge u gospodarstvu.
Tatjana Jukić
Human Resources Director | Studenac Market

Tatjana Jukić
Human Resources Director | Studenac Market
Sven Tot
Viši konzultant u odjelu Poslovnog savjetovanja | Deloitte

Sven Tot
Viši konzultant u odjelu Poslovnog savjetovanja | Deloitte
Sven Tot je viši konzultant u Deloitteovom odjelu poslovnog savjetovanja sa sjedištem u Zagrebu. Posjeduje bogato iskustvo u području definiranja novih operativnih modela poduzeća, izradi sistematizacije radnih mjesta te razvoju modela nagrađivanja zaposlenika. Svoj profesionalni put gradio je kroz sudjelovanje u ključnim projektima restrukturiranja i optimizacije organizacijskih procesa velikih tvrtki iz energetike, maloprodaje, medijske i elektroenergetske industrije.
Sven je specijaliziran za procjenu složenosti radnih mjesta korištenjem Deloitteovog sustava ocjenjivanja poslova (JES) te napredno koristi Microsoft Excel i alate za evaluaciju kompleksnosti radnih mjesta. Prije Deloittea, iskustvo je stjecao u drugim vodećim kompanijama za poslovno savjetovanje, gdje je radio na projektima izrade sistematizacije i vrednovanja radnih mjesta u organizacijama različitih veličina i industrija.
Diplomirao je Strateški management te završio preddiplomski studij Međunarodnog poslovanja na Rotterdam School of Management u Nizozemskoj.
Zrinka Vrtarić
Odvjetnica | Odvjetničko društvo Vrtarić & partneri

Zrinka Vrtarić
Odvjetnica | Odvjetničko društvo Vrtarić & partneri
Zrinka je odvjetnica u Odvjetničkom društvu Vrtarić i partneri, u suradnji s Deloitte Legal. Zrinka je odvjetnica s više od 18 godina praktičnog iskustva. Svojim klijentima, pretežno srednjim i velikim stranim i domaćim trgovačkim društvima, svakodnevno pruža pravnu podršku i savjetuje ih o svim aspektima njihovog poslovanja u Hrvatskoj. Temeljem svoje višegodišnje suradnje s Deloitte Legal mrežom, klijente savjetuje o pitanjima usklađenosti s poreznim propisima kao i svim aspektima korporativnog prava te ih zastupa u postupcima i sporovima vezanim za porezna i ostala administrativna pitanja. Zrinka je posebno stručna u području radnog prava i upravljanja ljudskim potencijalima. Tijekom karijere razvila je duboko razumijevanje kompleksnih pitanja poput strukturiranja ugovora o radu, kolektivnog pregovaranja, restrukturiranja i optimizacije radne snage, zaštite poslovnih tajni i konkurentskih ograničenja. Savjetuje poslodavce o svim aspektima radnopravnih odnosa – od zapošljavanja i nagrađivanja do prestanka radnog odnosa, uključujući i osjetljive situacije poput disciplinskih postupaka i radnih sporova. Posebnu ekspertizu ima u području međunarodnih transfera zaposlenika, usklađivanja internih akata s regulatornim zahtjevima i strateškom planiranju HR politika koje podržavaju poslovne ciljeve klijenata.
Ratko Drča
Director of the Technology and Transformation Department at Deloitte Central Europe | Deloitte

Ratko Drča
Director of the Technology and Transformation Department at Deloitte Central Europe | Deloitte
Ratko Drča je direktor Odjela za tehnologiju i transformaciju u Deloitteu Srednja Europa, sa sjedištem u Hrvatskoj. Specijaliziran je za interne kontrole, IT reviziju te vođenje timova u području kibernetičke strategije i transformacije. Njegovo bogato iskustvo uključuje projekte u bankarskom sektoru, telekomunikacijama i proizvodnoj industriji, s posebnim naglaskom na unapređenje sigurnosnih i kontrolnih okvira.
Tijekom svoje karijere Ratko je radio na analizi i usklađivanju s DORA uredbom za vodeće financijske institucije, savjetovanju o kibernetičkoj sigurnosti za velike osiguravateljske grupacije, provođenju simulacija kibernetičke krize za regionalne banke te analizama usklađenosti s NIS uredbom za ključne klijente. Posjeduje velike kompetencije u primjeni regulatornih okvira i najviših međunarodnih standarda (COBIT, Sarbanes-Oxley, ISAE 3402, ISAE 3000, ISO 27001 i ISO 27002).
Ovlašteni je revizor informacijskih sustava (CISA) i PCAOB certificirani revizor. Ističe se bogatim savjetodavnim iskustvom u projektima vezanima uz regulativu i podizanje kibernetičke otpornosti financijskih i drugih institucija.
Andrej Krvavica
General Manager | GrECo Croatia

Andrej Krvavica
General Manager | GrECo Croatia
Andrej Krvavica generalni je direktor GrECo Croatia, dijela GrECo Grupe, vodećeg korporativnog konzultanta za rizike i posrednika u osiguranju i reosiguranju u srednjeistočnoj i jugoistočnoj Europi. GrECo pruža klijentima individualna rješenja u upravljanju rizikom i osiguranjem. GrECo Grupa sa sjedištem u Beču zapošljava skoro 1400 ljudi u 69 ureda u 21 zemalja. S klijentima u 150 država svijeta, GrECo ove godine slavi 100 godina postojanja. U Hrvatskoj GrECo je prisutan od 1995. godine, i to u 3 ureda – Zagrebu, Rijeci i Osijeku.
S više od 20 godina iskustva u osiguranju i brokerskim poslovima, Andrej Krvavica međunarodno je poznati broker i stručnjak za sve linije osiguranja, reosiguranja i upravljanja rizicima. Uz već postojeća stručna znanja, dodatno se školovao u Londonu, središtu svjetskog brokerskog i osiguravateljskog i reosiguravateljskog biznisa i to u području cyber osiguranja, reosiguranja te osiguranja od profesionalne odgovornosti. Prije dolaska u GrECo Croatia, Andrej je obnašao upravljačke funkcije u nizu brokerskih i osiguravajućih društava te ima veliko iskustvo u upravljanju projektima, ljudima i prodaji. Aktivno sudjeluje u izgradnji tržišta osiguranja i reosiguranja regije kroz unapređenje procesa planiranja, koordinaciju programa, ali i kroz čvrste, partnerske odnose sa svim dionicima.
Svjetlana Momčilović
Sales Director | GrECo Croatia

Svjetlana Momčilović
Sales Director | GrECo Croatia
Svjetlana Momčilović direktorica je prodaje u GrECo Croatia, dijelu GrECo Grupe, vodećeg konzultanta za rizike te brokera u osiguranju i reosiguranju u srednjeistočnoj i jugoistočnoj Europi. GrECo ove godine obilježava 100 godina postojanja, a u Hrvatskoj djeluje od 1995. godine s uredima u Zagrebu, Rijeci i Osijeku.
S više od 20 godina iskustva u razvoju poslovanja, strateškom planiranju, prodaji i komunikaciji, Svjetlana je svoju karijeru usmjerila prema stvaranju održivih i sigurnih poslovnih rješenja za klijente – s posebnim naglaskom na upravljanje rizicima i osiguranje. U GrECo-u vodi prodajnu i marketinšku strategiju i razvoj tržišta, s ciljem pružanja prilagođenih rješenja za zaštitu poslovanja klijenata. Poseban naglasak stavlja na individualizirani pristup klijentima i izgradnju dugoročnih odnosa temeljenih na povjerenju i razumijevanju rizika s kojima se suočavaju.
Prije dolaska u GrECo, radila je kao Business Development Manager u Marsh McLennanu, a iskustvo je dodatno gradila kroz vodeće pozicije u Američkoj gospodarskoj komori u Hrvatskoj i Hrvatskoj gospodarskoj komori, gdje je razvijala projekte usmjerene na investicije, konkurentnost i stratešku komunikaciju.
Diplomirala je engleski i talijanski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a trenutno završava MBA studij na Ekonomskom fakultetu.
Hrvoje Šegudović
CEO | Infigo IS

Hrvoje Šegudović
CEO | Infigo IS
Pokretačka snaga Infigo IS-a. Godinama, nakon što je diplomirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, bavio se operativnom stranom informatičke sigurnosti, ali je kasnije u životu prešao u menadžersku ulogu. Sada on donosi velike odluke, obavlja velike poslovne dogovore, a uz to ide i velika osobnost – njegove riječi i djela svakodnevno oblikuju Infigo IS. Poznavatelj je vrhunskog vina i kuhinje te je strastveni trkač na duge staze.
Saša Jušić
Board member & Principal information security consultant | Infigo IS

Saša Jušić
Board member & Principal information security consultant | Infigo IS
Stručnjak za informacijsku sigurnost s više od 20 godina iskustva. Podjednako strastven prema tehničkim i organizacijskim aspektima informacijske sigurnosti. Duboko uvjeren da jedno ne može uspjeti bez drugog i da je prava ravnoteža između ta dva aspekta ključna za izgradnju i održavanje odgovarajuće sigurnosne razine. Unatoč dugogodišnjoj profesionalnoj karijeri u obrambenoj i ofenzivnoj sigurnosti i dalje je motiviran za učenje novih stvari i prihvaćanje novih izazova.
Andrej Grubišić
Managing Partner | Grubišić & Partneri

Andrej Grubišić
Managing Partner | Grubišić & Partneri
Andrej je karijeru započeo 2002. u SAD-u na poslovima financijskog analitičara u kompaniji Sodexho Inc. 2003. godine dolazi u Hrvatski Telekom na poziciju asistenta u uredu člana Uprave za financije gdje je zadužen za poslove riznice i korporativnih financija, nakon čega prelazi u odjel strategije gdje upravlja procesom strateškog planiranja za sve članice T-HT grupe. 2007. godine postaje član uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima Platinum Invest čiji je suvlasnik do kraja 2008. kad prodaje svoj udjel i prelazi na mjesto direktora korporativnih financija unutar Erste Grupe zadužen za hrvatsko tržište s fokusom na projekte spajanja i preuzimanja, dokapitalizacije i financijska restrukturiranja. Početkom 2010. osniva tvrtku za financijsko savjetovanje specijaliziranu za korporativne financije – Grubišić & Partneri Korporativne Financije (od 2025. Grubišić Krešić Korporativne Financije). Andrej je zadužen za originaciju, konceptualno postavljanje projekta, nadzor i koordinaciju egzekucije, kontrolu kvalitete, savjetovanje klijenata i osiguranje svih preduvjeta za zatvaranje transakcijskih procesa. Od 2004. do 2018. Andrej je bio profesor financija na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta na dodiplomskom i MBA studiju, a od 2017. predavač je na Luxembourg School of Business iz područja financija.
Edukacija
– Doktorat iz poslovnog upravljanja – SDA Bocconi, Milano, Italija, 2021-2024 (kandidat)
– Spajanja i preuzimanja – London Business School, London, UK, 2018 (executive education)
– Strateška financijska analiza za evaluaciju poslovanja (executive education) – Harvard Business School, Cambridge, SAD, 2014.
– Doktorat iz poslovnog upravljanja iz područja financija – Business School Lausanne, Švicarska, 2007. godina
– Magisterij iz financija – Webster University, St. Louis, SAD, 2003. godina
– Dodiplomski studij, smjer financije – Ekonomski fakultet Zagreb, 2001. godine
Izabela Butković Rikalo
General Counsel, Head of Legal operations and Organisational excellence department | Profil Klett Hrvatska

Izabela Butković Rikalo
General Counsel, Head of Legal operations and Organisational excellence department | Profil Klett Hrvatska
Izabela Butković Rikalo obnaša funkciju direktorice Pravnih poslova i organizacijske izvrsnosti u društvu Profil Klett, jednom od vodećih izdavača obrazovnih sadržaja u regiji. U društvo je došla 2023. godine s dvostrukim mandatom: preuzeti vođenje pravne službe te paralelno osmisliti i implementirati cjelovit sustav upravljanja ljudskim potencijalima, prilagođen potrebama kompleksne i društveno odgovorne organizacije. Ključna točka transformacije bila je izgradnja transparentnog i pravednog sustava plaća – kao temeljne organizacijske strukture i preduvjeta za održive promjene, o čemu će govoriti i u sklopu konferencijskog panela.
Prije ulaska u korporativni sektor, Izabela je više od 14 godina djelovala kao odvjetnica specijalizirana za trgovačko pravo, pravo društava, radno pravo te pravne aspekte poslovanja i usklađenosti. Kroz dugogodišnju praksu zastupala je renomirane poslovne subjekte, vodila složene pravne timove te mentorirala mlađe kolege – iskustvo koje danas prepoznaje kao svoj prvi doticaj s ljudskim potencijalima. Prijelaz iz odvjetništva u kompanijsko okruženje i preuzimanje paralelnih uloga direktorice pravnih i HR poslova bio je, kako sama ističe, logičan i prirodan nastavak njezina profesionalnog razvoja: „Nije to bio zaokret, već evolucija.”
Danas u svom radu objedinjuje pravnu strukturu s organizacijskom senzibilnošću, strateško promišljanje s ljudskim pristupom. Aktivno se usavršava u području upravljanja ljudskim potencijalima, coachinga leadershipa i upravljanja promjenama, a osobit interes usmjerava na organizacijsku kulturu kao ključni oslonac poslovne strategije. Smatra da organizacijska kultura nije samo skup vrijednosti, već arhitektura koja oblikuje način na koji organizacije djeluju i ostvaruju svoje ciljeve.
Uz profesionalne izazove, Izabela je i majka četvero djece te članica Upravnog odbora udruge Chaîne des Rôtisseurs Croatia, hrvatskog ogranka međunarodne gastronomske udruge koja promiče izvrsnost, tradiciju i profesionalno umrežavanje. Vjeruje da, baš kao što vrhunska gastronomija okuplja ljude oko zajedničkih vrijednosti, i snažna organizacijska kultura stvara kohezivne i motivirane timove.
Mladen Pejković
Senior Executive Director, Transformation & ICT | Atlantic Grupa

Mladen Pejković
Senior Executive Director, Transformation & ICT | Atlantic Grupa
Ivan Zubak
Predsjednik Uprave | Zubak Grupa

Ivan Zubak
Predsjednik Uprave | Zubak Grupa
Ivan Zubak je CEO Zubak Grupe, obiteljske tvrtke koja uspješno posluje već gotovo 50 godina. Nakon završetka srednje škole u Philadelphia-i, vraća se u Hrvatsku i upisuje ZŠEM te 2006.g. diplomira kao najbolji student generacije. U obiteljski biznis, pokrenut od strane njegovog oca još 1978.g., uključen je od najranije dobi te je prošao gotovo sve odjele, od autopraonice, servisa, skladišta, prodaje, računovodstva, marketinga, ljudskih potencijala te istraživanja i razvoja. Danas, sa gotovo 20 godina poslovnog iskustva, kao CEO tvrtke koja zapošljava više od 600 zaposlenika i svoje usluge pruža u Hrvatskoj, ali i Austriji, BiH, Crnoj Gori, Italiji, Sjevernoj Makedoniji, Sloveniji i Srbiji, zadužen je za izradu strategije i provedbu iste za cijelu grupu. Uz to direktno je zadužen za diviziju ORYX Asistencije, te odjele Internog auditiranja i Ljudskih potencijala. Poziciju CEO-a preuzeo je od svoga oca 2020.g., čime je završena tranzicija poslovanja na iduću obiteljsku generaciju, a o čemu voli dijeliti svoja iskustva. Glavna strast u poslu su mu projekti povezani s digitalnom transformacijom te ljudskim potencijalima. Pored ovoga od 2021.g. služi kao član Programskog savjeta ZŠEM-a.
Boro Milivojević
CEO | Koykan

Boro Milivojević
CEO | Koykan
Boro Milivojević je poduzetnik, investitor i CEO čija se karijera temelji na izgradnji tehnološki vođenih i skalabilnih tvrtki kroz različite industrije i tržišta. Svoju profesionalnu putanju započeo je u IT sektoru i korporativnom savjetovanju, radeći za prestižne tvrtke poput BMW-a, a potom i u Amazon Web Servicesu, gdje je vodio regionalne timove diljem Europe. Rođen u Zagrebu, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva te je kroz 25 godina rada u Zagrebu i isto toliko godina u Njemačkoj stekao bogato međunarodno iskustvo. Njegov poduzetnički duh vodio ga je još od studentskih dana, a iz korporativnog svijeta prelazi u startup okruženje, gdje pokreće i razvija nekoliko tvrtki, među kojima posebno ističe Koykan – brzorastući lanac restorana koji posluje u više zemalja Europske unije. Koykan je nastao iz njegove strasti prema putovanjima, eksperimentiranju s globalnim kulinarskim utjecajima i želje da kvalitetna „healthy street food“ hrana postane dostupna svima. S kolegom Domagojem Klarićem osnovao je Koykan 2012. godine spajajući recepte i inspiraciju stečenu na brojnim putovanjima. Kroz više od deset godina poslovanja, Koykan je izrastao u brend poznat po svježini, kvaliteti, brzini, dostupnosti i inovaciji, a Milivojević je ostao dosljedan misiji da svaki gost u svakoj Koykan lokaciji dobije isto iskustvo – bilo u Zagrebu, Pragu, Münchenu ili Bratislavi. Njegova poduzetnička filozofija temelji se na dugoročnom razmišljanju, analitičkom pristupu odlukama i slušanju potreba kupaca i partnera. Ističe važnost dosljednosti brenda te kontinuirano radi na digitalizaciji poslovanja – upravljanje nabavom, zalihama i zaposlenicima, kao i B2B e-commerce rješenja za franšizne partnere, digitalno su integrirani. Osnovao je i tvrtku we:innov8 s ciljem ubrzanja digitalne transformacije gastroindustrije. Posebno je ponosan na razvoj hibridnog modela širenja Koykana – kombinacije franšiznih i vlastitih lokacija – što omogućuje brzu i kontroliranu ekspanziju na nova europska tržišta, uz zadržavanje kvalitete i autentičnosti brenda. Planovi za budućnost uključuju otvaranje 18 vlastitih restorana i više od 15 franšiza do 2027. godine u zemljama poput Njemačke, Austrije, Češke, Slovačke, Mađarske, Slovenije i Hrvatske, uz stratešku emisiju korporativnih obveznica za financiranje rasta. Milivojević vjeruje da snaga brenda leži u stalnoj inovaciji, ali bez kompromisa na vrijednostima i kvaliteti. Privatno, živi između Zagreba i Münchena, slobodno vrijeme provodi s obitelji i prijateljima u prirodi, na kampiranju i jedrenju, te njeguje strast prema kuhanju. Boro Milivojević u svom radu kontinuirano nastoji ostaviti pozitivan trag na zajednicu i biti lider nove generacije poduzetnika koji kombiniraju tehnologiju, hranu i operativnu izvrsnost.
Ivan Kurtović
Predsjednik Uprave | InterCapital Asset Management

Ivan Kurtović
Predsjednik Uprave | InterCapital Asset Management
Ivan je Managing partner i CEO u InterCapital-u. Ivan ima 21 godina iskustva u financijama & investiranju. Veliki je ljubitelj inovacija, koje InterCapital kontinuirano uvodi kroz nove proizvode (poput ETF-ova) ili pak kroz nove usluge poput Genius robo-advisory-a aplikacije.
Ivan je IMD & INSEAD alumni.
Jasmina Lukačević
General Manager, Member of the Board | SD Worx Adriatic

Jasmina Lukačević
General Manager, Member of the Board | SD Worx Adriatic
Jasmina Lukačević, radi kao generalna direktorica i članica uprave SD Worx-a Hrvatska, Srbija i Slovenija. Posjeduje više od 20 godina iskustva u korporativnom i privatnom sektoru, na operativnim i strateškim pozicijama. Tijekom karijere uspješno povezuje IT i HR područje uz poseban fokus na izgradnju leadership kapaciteta, organizacijskog razvoja i razvoja poslovanja. Vjeruje da se uspjeh stvara kroz uključenost i angažiranost zaposlenika, preuzimanje odgovornosti i povezivanje svih stakeholdera sa smislom i razlogom. Po struci je diplomirani ing. matematike i informatike, uz specijalizaciju u području upravljanja ljudskim potencijalima, leadershipa i managementa. Posebno voli svoju veliku obitelj, vrijeme za odmor i putovanja, konferencije i druženja s prijateljima i kolegama.
mr. sc. Emira Duratbegović
Potpredsjednica za ljudske resurse | AS Holding

mr. sc. Emira Duratbegović
Potpredsjednica za ljudske resurse | AS Holding
Mr. sc. Emira Duratbegović, zvanje prof. pedagogije stekla je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, gdje je i magistrirala na području zdravstvene psihologije i medicinske pedagogije.
Posjeduje veliko iskustvo u radu s ljudima i organizacijama stečeno tokom dvadesetogodišnje karijere, prvo u marketinškoj industriji a zatim u području ljudskih potencijala.
Svoje iskustvo i stečena znanja i vještine primjenjuje sa posebnim fokusom na strategije razvoja i zadržavanja zaposlenika kroz procese selekcije, područja osobnog razvoja zaposlenika, mjerenja efikasnosti te unapređivanje i razvijanje edukacijskih programa i metoda rada.
Od 2017. godine dio je AS Holdinga, Sarajevo, BiH, gdje je kao Direktorica Direkcije za korporativne ljudske resurse uspostavila HR kao stratešku operativnu funkciju u 15 kompanija grupacije.
Od 2023. godine je na poziciji potpredsjednice za ljudske resurse AS Holdinga.
Ona je suosnivačica i jedna od predavača na AS Akademiji u dijelu soft skills.
Poseban naglasak stavlja na komunikacijsku uspješnost i asertivno ponašanje, zadovoljstvo zaposlenika, timski rad, te individualne razvojne programe zaposlenika.
Na velikom broju domaćih i regionalnih konferencija, bila je aktivni učesnik i panelist.
Emira je također i mentorica u Ženskoj Mentorskoj Mreži BiH, gdje svake godine u radu sa perspektivnim poslovnim mentorima nesebično daje svoju podršku.
Članica je Uprave HRM Udruženja Bosne i Hercegovine, gdje daje doprinos kroz organizacijsku i stručnu podršku članovima udruženja.
Nela Bučević
Direktorica ljudskih potencijala & kulture | E.ON Hrvatska

Nela Bučević
Direktorica ljudskih potencijala & kulture | E.ON Hrvatska
Nela Bučević dolazi s pozicije direktorice Sektora ljudskih resursa i kulture u E.ON-u Hrvatska, dijelu globalne E.ON Grupe koji snažno predvodi energetsku tranziciju u Hrvatskoj i Sloveniji. Nela ima izuzetno iskustvom u ljudskim resursima, korporativnim komunikacijama, pravnim poslovima i javnim politikama, sa snažnom specijalizacijom u području FMCG-a, maloprodaje i logistike, restrukturiranja, akvizicija i integracija. Nelina stručnost obuhvaća organizacijski razvoj, privlačenje i razvoj talenata, upravljanje učinkom i brendiranje poslodavca, što joj danas daje široko znanje i iskustvo u vođenju razvoja kolektiva E.ONa. Prije trenutne pozicije, Nela je obnašala ključne liderske uloge u domenama Ljudskih resursa i korporativnih komunikacija u kompanijama Coca-Cola Hellenic Adria, METRO Cash & Carry Hrvatska, Inditexu, FOREO i A1, gdje je vodila timove zadužene za razvoj zaposlenika, upravljala složenim poslovnim spajanjima i preuzimanjima te implementirala transformacijske promjene. Kroz sve pozicije se dokazala u razvoju liderskih sposobnosti te poticanju uključivih i raznolikih radnih okruženja. Nakon magistriranja prava na Sveučilištu u Splitu, Nela magistrira i ekonomiju na Sveučilištu u Ljubljani, educira se na University of Minessota i Oxford Leadership Academy. Kao certificirana trenerica, coach i facilitatorica timova u transormaciji, s kontinuiranim angažmanom u programima razvoja liderstva i upravljanja promjenama, Nela je redovita gostujuća predavačica na raznim sveučilištima – uvijek posvećena mentoriranju i razvoju mladih profesionalaca u međunarodnom poslovnom okruženju.
Ivan Bešlić
Co-founder & CSO | Sofascore

Ivan Bešlić
Co-founder & CSO | Sofascore
Ivan Bešlić je osnovao Sofascore sa Zlatkom Hrkaćem, svojim prijateljem iz djetinjstva, kada su shvatili da sport povezuje ljude s više emocija nego bilo što drugo. Vođena ovim spoznajom, tvrtka Sofascore je brzo postala vodeća platforma za naprednu sportsku statistiku, koja se koristi u svim zemljama svijeta. Kao Chief Strategy Officer, Ivan je zadužen za širenje i jačanje tvrtke na ključnim svjetskim tržištima. Uz zaposlenike čiji će broj ubrzo prijeći 300 na četiri kontinenta, Ivanova strategija trebala bi osigurati ključni cilj Sofascorea – pratiti sve sportove i sve utakmice na jednom mjestu.
Ivana Mikanović
CHRO | Sofascore

Ivana Mikanović
CHRO | Sofascore
Ivana Mikanović psihologinja je s interesom orijentiranim na organizacije, unaprijeđenje procesa, rješavanje problema, povećanje uspješnosti i postizanje ciljeva. Prijašnje radno iskustvo bazirano joj je na javni sektor u sklopu CZSS i civilni sektor u vidu stručnog suradnika na brojnim projektima. Oduvijek ju motivira učenje i razvoj, a završila je drugi stupanj KBT-a i savjetodavni trening te je autorizirana korisnica alata 4 sobe promjene, SDI-a, Wartegga i drugih. Najvrijednijim soft skill vještinama smatra aktivno slušanje te usmjerenost na praktična rješenja.
RASPORED AKTIVNOSTI
*program je podložan promjenama
1. danstudeni 12
Inovacije danas više nisu izbor, već uvjet opstanka. Digitalna transformacija postaje kontinuirani proces, mijenja operativne modele i način odlučivanja.
Predavanje otvara ključna pitanja:
- Jesu li inovacije stvarači vrijednosti ili trošak bez jasnog povrata?
- Kako razlikovati korisnu transformaciju od nepotrebnih ulaganja?
- Kada i gdje nastaje povrat na ulaganja u digitalizaciju?
Fokus je na 3 perpektive:
- Ekonomiji promjene (trošak, ušteda i dobici)
- Otpornosti organizacije (prilagodba tržištu)
- Ljudskom kapitalu (mogu li ljudi pratiti tempo tehnologije)
Nova EU Direktiva o transparentnosti plaća nameće organizacijama sustavne promjene u upravljanju plaćama i HR praksama, utječući i na organizacijsku kulturu.
Ključna pitanja:
- Kako će direktiva promijeniti politiku plaća i procese zapošljavanja?
- Kako prilagoditi sustave i komunikaciju prema zaposlenicima?
- Može li transparentnost ojačati povjerenje ili izazvati tenzije?
U suradnji s Deloitte Croatia bit će predstavljene smjernice za usklađivanje, s naglaskom na pravne, financijske i kulturne aspekte.
Umjesto ad hoc korekcija, organizacije uvode objektivnu evaluaciju radnih mjesta za pravednost i transparentnost plaća.
Glavne teme:
- Uspostava platnih razreda prema složenosti posla.
- JES metodologija za usklađivanje hijerarhije i nagrađivanja.
- Veza nagrađivanja s poslovnim ciljevima, ne samo s budžetom.
Naglasak je na dugoročnom održivom sustavu nagrađivanja i upravljanja učinkom.
Iako organizacije imaju procese i KPI-jeve, rezultati često zaostaju. Gdje gubi vrijednost?
Ova tema otvara pitanja:
- Zašto operativni modeli ne funkcioniraju bez angažmana i ownershipa zaposlenika?
- Kako prepoznati nevidljive gubitke vrijednosti poput odgađanja, iscrpljenosti i pasivnosti?
- Koliki su troškovi nejasne odgovornosti i viška procesa?
Naglasak je na tome da struktura nije dovoljna ako ljudi ne razumiju svrhu, nemaju autonomiju i ne vjeruju liderima. Poseban fokus na unutarnju „sabotažu“ kroz otpor, neodgovornost i loše ciljeve.
Za vlasnike i HR koji znaju da nasljednik nije samo formalnost, već ključ opstojnosti i kontinuiteta.
Ključna pitanja:
- Kako vlasnici planiraju delegirati ovlasti i odgovornost?
- Koja je uloga HR-a u razvoju nasljednika?
- Kako uskladiti interne kandidate i vanjske opcije?
Fokus na:
- Transparentnost i smanjenje pristranosti
- Rizici izostanka nasljednog plana
- Odnos vlasničkih ambicija i stvarnih liderskih sposobnosti
Tema za one koji žele strateški pristupiti nasljeđivanju i redefiniranju smjera tvrtke.
2. danstudeni 13
Sve češći i skuplji cyber incidenti pomiču fokus sigurnosti s tehnologije na ljude, koji predstavljaju najranjiviju i najskuplju kariku u sigurnosnom lancu.
Panel otvara ključna pitanja:
- Može li se ponašanje zaposlenika mjeriti kao osigurateljni rizik?
- Kako kultura sigurnosti, protokoli i svijest zaposlenika utječu na cijenu i uvjete cyber osiguranja?
- Koja je uloga menadžmenta i uprave u definiranju cyber upravljanja izvan tehničke sfere?
Poseban naglasak je na:
- procjeni sigurnosne zrelosti organizacije,
- edukaciji i testiranju ljudi kao alatima prevencije,
- povezanosti između internih sigurnosnih mjera i stvarne tržišne vrijednosti osigurateljne police.
U suradnji s GrECo Hrvatska donosimo aktualne primjere iz prakse, analizira vezu između ponašanja zaposlenika i visine premije te daje smjernice za optimalne poslovne odluke koje spajaju sigurnost, odgovornost i tržišnu učinkovitost.
U uvjetima turbulencija i nesigurnosti, donošenje odluka postaje ključ za otpornost tvrtke.
Tema pokriva:
- Kako lideri prilagođavaju odluke kad su informacije nepotpune?
- Razliku između reaktivnog i anticipativnog vodstva.
- Kako stvoriti strukture za brzu prilagodbu bez gubitka kontrole?
Naglasci:
- balans brzine i kvalitete odluka,
- upravljanje rizicima scenarijima,
- uloga vodstva u optimizaciji resursa kad standardna pravila ne vrijede.
Modeli suvlasništva zaposlenika (ESOP, profit-sharing, phantom shares) u nestabilnim tržišnim uvjetima postaju ključni alati za dugoročno usklađivanje interesa zaposlenika i vlasnika te stabilizaciju organizacije.
Panel će otvoriti ključna pitanja:
- Mogu li modeli suvlasništva smanjiti fluktuaciju i povećati otpornost bez povećanja troškova rada?
- Kako ovakva rješenja funkcioniraju u praksi te u kojim fazama rasta su najisplativija?
- Koji su regulatorni, porezni i upravljački izazovi?
Poseban fokus posvećen je:
- ekonomskom učinku povećanog ownershipa zaposlenika,
- jačanju stabilnosti bez ovisnosti o vanjskim fondovima,
- dugoročnoj privlačnosti modela kod IPO-a, akvizicija i partnerstava.
IPO kao izvor kapitala često se promatra financijski i pravno, no važniji su faktori poput organizacijske kulture, profesionalnosti, vodstva i interne otpornosti za privlačenje investitora i održavanje vrijednosti.
Pitanja:
- Što investitori traže u ljudima, a ne samo u brojkama?
- Je li IPO pokazatelj snage ili kupovina vremena?
- Kako pripremiti organizaciju i zaposlenike za život nakon IPO-a?
Fokus je na ljudskom kapitalu, reputacijskom riziku i razlikovanju „izlaska na burzu“ od spremnosti za burzu.
Akvizicije i ulazak investicijskih fondova često se promatraju financijski i pravno, no prava transformacija događa se u organizacijskoj kulturi, vodstvu i otpornosti zaposlenika.
Ključna pitanja:
- Što se zaista događa unutar tvrtke nakon ulaska novih vlasnika?
- Kako M&A utječe na kulturu, psihološku sigurnost i povjerenje?
- Koji su pokazatelji uspješne integracije i kako izbjeći „dvije kulture pod jednim krovom“?
Fokus je na nevidljivim aspektima kao što su komunikacija, spremnost na promjenu i stil vođenja koji određuju rast ili destabilizaciju. Panel donosi perspektive iz financija, HR-a i investicija te povezuje otpornost ljudi s vrijednošću tvrtke.
Za sudionike konferencije osigurali smo poseban popust na smještaj u Maistra Hospitality Group hotelima Zonar i Internacional
KOTIZACIJE
Nakon što ispunite i pošaljete obrazac za prijavu, napravili ste registraciju za konferenciju.
Nakon registracije na Vaš e-mail ćete primiti ponudu za kotizaciju koja je obvezujuća.
*navedene cijene su bez PDV-a
Blind bird
do 30.06.2025.
- Poklon dobrodošlice
- Pristup na sve pozornice
- Puni catering za oba dana konferencije (kava, napitci, ručak, finger food…)
- Popusti na hotelski smještaj i taksi
Early bird
01.07.2025. – 30.09.2025.
- Poklon dobrodošlice
- Pristup na sve pozornice
- Puni catering za oba dana konferencije (kava, napitci, ručak, finger food…)
- Popusti na hotelski smještaj i taksi
Regular
od 01.10.2025.
- Poklon dobrodošlice
- Pristup na sve pozornice
- Puni catering za oba dana konferencije (kava, napitci, ručak, finger food…)
- Popusti na hotelski smještaj i taksi